Στο πλαίσιο των δράσεων του σχολείου μας,στις 27 Μαρτίου συμμετείχε σε πρόγραμμα Erasmus που αφορούσε την κινητικότητα εκπαιδευτικών από τη Μαδρίτη. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με σκοπό τη γνωριμία με τα Επαγγελματικά Λύκεια της Ευρώπης, και συγκεκριμένα της Ελλάδας. Οι Ισπανοί εκπαιδευτικοί ενδιαφέρθηκαν ιδιαίτερα για τον τομέα Υγείας και Πρόνοιας, με έμφαση στον κλάδο της Βρεφονηπιοκομίας για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Το πρόγραμμα αποσκοπούσε στην ανταλλαγή καλών πρακτικών και στην ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των ευρωπαϊκών σχολείων.
